דרך מנחם בגין 121, עזריאלי שרונה
972-54-246-6197+
shai@dd-valuers.co.il

פרויקטים חדשים בראש העין

פרויקטים חדשים בראש העין

אם אתם מאלו שמחפשים דירה במרכז בין אם היא להשקעה ובין אם היא למגורים, ראש העין צריכה לעניין אתכם. ראש העין היא עיר שעברה מהפך בעשרות השנים האחרונות, עיר שהוכרזה ככזו בשנת 1994 לאחר שנים של התפתחות וצמחיה. ראש העין החלה לקבל אליה עולים מתימן בסוף שנות הארבעים, עולים שהתמקמו בקרבת המחנה הבריטי במקום באוהלים ובתחילת שנות ה-50 של המאה הקודמת היא קיבלה מעמד של יישוב קבע. משנות ה-90 והלאה של המאה הקודמת החל פיתוח מואץ של העיר שהובל על ידי ראש העיר דאז, והיא התחלקה לשני אזורים – האזור המערבי בו ישנן עדיין השכונות הוותיקות של עולי תימן והאזור המזרחי בו מוקמות כל העת שכונות חדשות אליהן נוהרים תושבים רבים מכל מדינת ישראל כמו גם דור ההמשך של הוותיקים ואנשי קבע רבים. הנה כמה מהפרויקטים המעניינים שנמצאים כעת בבנייה כמו גם פרוייקטים עתידיים שהעירייה מתכננת שעשויים לשפר את פני העיר ולספק דיור עבור רבים נוספים.

פרויקטים

• שכונת פסגות אפק– עיריית ראש העין יחד עם משרד הבינוי והשיכון שמה דגש על פיתוח הגבעות המזרחיות של העיר בשביל לספק עוד ועוד שטחים לבנייה מה שעשוי להשפיע על המחירים בכל אזור המרכז. בפרויקט מושקעים כספים רבים שאמורים בין השאר לספק עורקי תחבורה נוחים, בניית מחלף חדש בכביש 5 כמו גם חיבור של כביש 5 עם כביש 444. בגבעות הללו יהיו בסופו של דבר 6 מתחמי מגורים ומתחמי תעשייה שישווקו.
• הפארק הלאומי של ראש העין – בראש העין ישנו אתר "מגדל צדק" והעירייה מתכננת להפוך אותו לאתר תיירות, פנאי ונופש. כרגע זהו אזור עם ממצאים ארכיאולוגיים שונים מתקופות שונות.
• מרכז העסקים "לב ישראל" – המרכז ממוקם בצפון מערב העיר בצומת קסם והוא אמור להיות מרכז סחר שיספק אין ספור מקומות תעסוקה. בעיר ישנן כבר חברות מוכרות שפועלות ומרכז זה צפוי למשוך אלו חברות הייטק ותעשייה נוספות.
• שכונת "משכנות המוזיקה" – זו היא שכונה בה יוקמו מרכז מסחרי, פארקים רחבי ידיים וכמובן, מגדלי מגורים בשביל לתת מענה לביקוש העצום.

פרויקטים חדשים בראש העין >>

אלו רק כמה מהפרויקטים שנבנו וייבנו בעתיד הקרוב והרחוק בעיר ובסביבתה ויש עוד תכנונים לפרויקטים נוספים למגורים ותעשייה.
פרויקטים חדשים בראש העין עוד יהיו וזה בדיוק הזמן עבור אלו שמחפשים לקנות דירה להשקעה או למגורים לבדוק את האופציה הזו. כידוע, המחירים באזור המרכז רק הולכים ומאמירים ונראה שהמגמה הזו רק תלך ותגבר בשנים הקרובות. למי שמחפש אופציה טובה, למי שלא רוצה לפנות לפריפריה אלא מעדיף להישאר באזור ראש העין יכולה לתת מענה מצוין, הן מבחינת מיקום, הן מבחינת תחבורה, הן מבחינת תעסוקה וכמובן, מבחינת המחירים שנחשבים לאטרקטיביים עדיין לכל גודל דירה שהיא מה שכנראה ישתנה בשנים הקרובות.

Call Now Button